2014年2月24日 星期一

浩語錄 之 講笑啫


又到瞓覺時間,但電視仍開著 … …

爸:細佬,要去刷牙瞓覺囉
浩:爸爸,等一陣先啦,我鍾意睇電視
爸:踢波,你鍾意睇咩?不嬲你都唔睇
浩:唔係呀,其實我好鍾意㗎

十分鐘後 … …

爸:趁場波未開始,快啲去刷牙啦
浩:爸爸,我想玩Wii
爸:乜你唔係話鍾意同我哋睇波咩?
浩:我話鍾意睇波,都係講吓笑啫
爸: ... ...

又過十分鐘,球賽已開始了

爸:你都唔睇波,快啲去刷牙啦
浩:我都話咗我鍾意睇波啦
爸:你求先又話睇波係講笑,鍾意玩Wii嘅?
浩:我講笑啫!
爸:咩呀?
浩:我講"講笑"都係講笑啫!

XXX   XXX   XXX   XXX   XXX   XXX   XXX

仔, 其實你啲笑話一啲都唔好笑,只是一大堆借口,歪理,拖拖拖!無奈!

沒有留言:

張貼留言